+41 71 388 70 77 | +41 52 720 10 53

Accounting, Finance & Administration

Accounting, Finance & Administration

It is our aim to secure all the local needs, always keeping your actual service requirements in mind. As certified auditor by The Federal Audit Oversight Authority FAOA we know all about the requirements and their implementation.

Tasks include:

  • Real-time accounting including interim and annual statements
  • VAT and other tax returns
  • Payroll accounting; payroll and personnel administration including all related tasks
  • Organisation of finance and accounting inclusive software if required
  • Ensuring cover in finance and accounting and administration departments
  • Risk control

We offer comprehensive support by

  • monitoring the day-to-day activities performed by your own staff
  • providing information regarding all administrative issues (legal / tax / administrational / general)
  • generating your annual financial statements (in the form you need it for your consolidation)
  • budgeting
  • participating in your annual banking discussions if necessary or wished.

We manage and optimize your accounting processes professionally and guarantee cover in case of personnel shortages.

Über uns

Confides unterstützt mittel­ständische Firmen aller Branchen in der Schweiz und im Ausland mit nahtlosen Diensten auf den Gebieten Treuhand, Unter­neh­mens­be­ratung, Wirtschafts­prüfung und Immo­bilien. Fachwissen, Erfahrung und Zu­verlässig­keit sind das Fundament aller Leistungen - von Vertrags­ver­hand­lungen, Firmen­grün­dungen und Nach­folge­re­gelun­gen über Revi­sionen und Sonder­prü­fungen, im Personal­wesen bis zu inter­nationalen Aktivitäten.

Kontakt

Confides AG
Treuhand, Unternehmensberatung
Wirtschaftsprüfung und Immobilien

Birsigstrasse 50
Postfach
CH-4002 Basel

Tel: +41 61 283 10 00
Fax: +41 61 283 10 09
email: confides@confides.ch

Confides Standorte

Socials

Abo Newsletter

Empfehlen Sie uns weiter.

© 2024 Confides AG   |   Treuhand und Unternehmensberatung